Cumpara de la elefant.ro

Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte/Nir Eyal - ACT si Politon


Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte/Nir Eyal
38.7 Lei

Disponibil

(02-07-2024)
Cumpara de la elefant.ro

Produs vandut de elefant.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara captivat: cum sa act si politon de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru captivat: cum sa act si politon

Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte / Hooked: How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata.
Asadar, o companie poate prezice potentialul unui produs de a crea obisnuinte reprezentand grafic doi factori: - Frecventa (cat de des apare un compo.
Aceasta tehnica Amazon se bazeaza pe un studiu care arata ca interesul fata de un comerciant online creste atunci cand ii sunt oferite preturile concurente.
Amazon castiga bani din difuzarea reclamelor la companiile concurente, ba mai mult decat atat, utilizeaza banii pe care alte companii ii investesc in marketing, pentru a raspunde altei nevoi a clientilor, aceea de a gasi cu orice pret produsul pe care il cauta. si avem aici modelul Amazon, care face un lucru pe care alte companii l-ar vedea total contraproductiv.
Cum ne putem maximiza sansele de a crea o noua obisnuinta? Nir Eyal este de parere ca: "Pentru ca o actiune ocazionala sa devina obisnuinta, utilizatorii trebuie sa perceapa un grad inalt de utilitate, fie datorita faptului ca le provoaca placere, fie datorita faptului ca evita neplacerile. "Chiar si atunci cand ne schimbam rutinele, caile neuronale raman gravate adanc in creierele noastre, gata sa fie reactivate atunci cand ne pierdem concentrarea." Asadar, dusmanul noilor obisnuinte este chiar mintea umana, care, tinde sa revina la modurile vechi de actiona si a gandi.
Probabil ca toti antreprenorii si oamenii de marketing se intreaba de ce? Ei bine, pentru ca cel mai mare dusman al noilor obisnuinte sunt vechile comportamente.
Scopul meu este sa iti ofer o intelegere mai profunda a modului in care anumite produse schimba ceea ce facem si, prin extensie, ceea ce suntem." Cum se creeaza noile obisnuinte? in tot acest proces, cel mai dificil pare a fi sa creezi noi obisnuinte.
Captivat isi propune sa dezlantuie extraordinarele puteri noi pe care le au inventatorii si antreprenorii pentru a influenta viata de zi cu zi a miliarde de oameni. si atunci, de ce nu reusesc toate companiile sa lanseze produse de succes atat timp cat reteta este atat de simpla? Autorul ne ofera raspunsul la aceasta intrebare odata cu Captivat, o carte in care a adunat rezultatele tuturor experientelor si studiilor pe care le-a efectuat timp de mai multi ani pe aceasta tema, promitand ca: "Lucrarea de fata ii va invata pe inventatori cum sa creeze produse care sa ii ajute pe oameni sa faca lucrurile pe care si-au dorit sa le faca dintotdeauna, dar care, in lipsa unor solutii nu le fac.
Asadar, cand se pune intrebarea: Cum reusesc unele companii sa isi faca bunurile indispensabile? Raspunsul este cat se poate de simplu: Creandu-le consumatorilor obisnuinte.
Ce sunt obisnuintele? Comportamente automate, lucruri pe care le facem inconstient fara sa stam prea mult pe ganduri.
De ce? Pentru ca aceste gadgeturi ne-au creat OBIsNUINtE.
Statisticile arata ca 79% dintre oameni isi verifica telefonul dimineata in rastimp de 15 minute de la trezire, o treime dintre americani ar prefera mai degraba sa renunte la sex decat sa isi piarda telefonul sau ca ne verificam telefoanele zilnic de in jur de 150 de ori.
Sta in puterea noastra sa schimbam ceea ce facem si ceea ce suntem! Nir Eyal este CAPTIVAT, ca noi toti de altfel, de puterea pe care o are asupra noastra tehnologia.
Experienta acumulata in timp ce lucra la implementarea de campanii publicitare in lumea social gaming-ului l-a ajutat pe Nir Eyal la redactarea unui adevarat manual care sa ajute la crearea de noi produse pe care oamenii sa le iubeasca.
Articolele lui Nir Eyal apar de asemenea periodic in reviste de prestigiu precum: Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch si Psychology Today.
Pe blogul sau, Nir and Far.com, Nir abordeaza subiecte de interes despre interferenta dintre psihologie, tehnologie si afaceri.
Autorul cartii, Nir Eyal este un absolvent al Universitatii Harvard avand de asemenea un MBA obtinut la Stanford School of Business.
Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte / Hooked: How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse