Cartier a fost fondată în 1847, la Paris, de bijutierul Louis-François Cartier, care în 1899 a predat compania celor trei fii ai săi.
Spontan, luxos, seducător și sălbatic, a devenit un succes la fel de sălbatic..
Așadar, debutul parfumat al lui Cartier a fost în 1981, cu Must de Cartier, un oriental verde care a rupt convenția olfactivă: un joc între galbanum sofisticat, vanilie dulce și iasomie senzuală. Și sticlele, prin definiție, trebuie să atragă atenția.
Fiind Cartier, nu orice parfumuri: parfumuri concepute pentru a „împodobi pielea, ca niște pietre prețioase invizibile și intime.” Deci, în mod firesc, acestea trebuie create cu o adevărată măiestrie olfactivă, din ingrediente rare și luxoase. Și apoi, desigur, au apărut parfumuri.
Dar, în anii 70, Cartier a devenit o idee mai accesibil, odată cu introducerea liniei Must de Cartier: brichete, bijuterii, bagaje și cadouri, pentru cei care își întorceau spatele luxului convențional și făceau revoluția, pe stradă.
Au fost urmate de alte creații remarcabile, inclusiv Pasha, Santos 100, Ballon Bleu și Calibre.
Multe au devenit iconice, cum ar fi Santos (1904), unul dintre primele ceasuri de mână, Tortue (1912) și Tank (1919).
Numit „Regele bijutierilor, bijutierul regilor”, marca și-a îndreptat rapid atenția către ceasuri.
Aceștia dezvoltat brandul, ducându-l la nivel internațional, nu în ultimul rând, făcând din numele Cartier un favorit printre capetele încoronate ale Europei.
Cartier a fost fondată în 1847, la Paris, de bijutierul Louis-François Cartier, care în 1899 a predat compania celor trei fii ai săi