Descriere YEO:
Ce vrea clientul ca tu - Disponibil la libris.ro
Pe YEO găsești Ce vrea clientul ca tu de la Ram Charan, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 31.35 Lei
Caracteristicile produsului Ce vrea clientul ca tu
- Brand: Ram Charan
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Ce vrea clientul ca tu Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Ce vrea clientul ca tu de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Ce
vrea clientul ca tu sa
stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa
stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale. Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care
Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite: •Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului •Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului •Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor •Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie •Sa vii cu noi oferte personalizate •Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul "win-win", care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor. Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare. Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare