Cumpara de la carturesti.ro

Ce vrea clientul ca tu sa stii | Ram Charan - Businesstech


Ce vrea clientul ca tu sa stii | Ram Charan
33 Lei

Disponibil

(10-06-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara ce vrea clientul businesstech de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru ce vrea clientul businesstech

Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine.
Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare..
Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor corporative cuprinzatoare ce vor fi necesare.
Construita pe relatii de tipul „win-win”, care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii.
Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:• Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului.• Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului.• Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor.• Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie.• Sa vii cu noi oferte personalizate.• Sa faci ca pretul sa devina un subiect mai putin important.
Vanzarea creatoare de valoare te scapa din iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa.
Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditionale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai.
Desi echipele de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii – pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare – care, desi este radical diferita, ramane practica.
Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele oportunitati.
Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii.
Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse