INVATA FORMULA POTRIVITA PENTRU A ADUCE CREATIVITATE IN COMPANIA TATe-ai intrebat vreodata de unde vin ideile mari, revolutionare? Cum reusesc inovatorii sa intuiasca oportunitatile pentru a transforma o industrie, oportunitati pe care toti ceilalti nu le observa?Contrar opiniei comune, inovatia nu este o arta mistica interzisa muritorilor de rand.
Tucker, autorul cartii Driving Growth Through Innovation.
Johnson a Kellogg School of Management, Northwestern University„Este o lucrare excelenta pentru specialistii si pentru organizatiile care cauta sa faca din inovatie o parte a ADN-ului lor.”— Camille Mirshokrai, director general al Leadership Development si asociat la Accenture„Cele 4 lentile ale inovatiei a lui Rowan Gibson te va inspira sa gandesti la scara mare, sa privesti cu alti ochi provocarile cu care te confrunti si sa actionezi cu indrazneala pentru a schimba lumea.”— Robert B.
Cele patru lentile ale inovatiei ne demonstreaza ca acest mit raspandit este fals si ca inovatia este ceva metodic si sistematic pe care oricine o poate obtine.
Intrebandu-se cum au ajuns la ideile lor revolutionare cei mari inovatorii ai lumii – Steve Jobs, Richard Branson, Jeff Bezos, si multi altii – autorul Rowan Gibson identifica patru perspective-cheie care te vor ajuta sa descoperi oportunitati ascunse si sa devii un deschizator de drumuri:• Contestand ortodoxiile — Ce-ar fi daca regulile din domeniul, piata sau industria ta sunt depasite, nu mai sunt necesare, sau sunt pur si simplu gresite?• Valorificand tendintele — Care sunt schimbarile si discontinuitatile care iti vor da energia necesara, acum si in viitor, pentru a face un salt important inainte?•Canalizand resursele — Cum poti rearanja abilitatile si bunurile deja existente in combinatii noi care sa le depaseasca valoarea pe care ar avea-o luate separat?• Intelegand nevoile — Care sunt nevoile nesatisfacute si frustrarile pe care ceilalti le ignora?Cu un design full-color unic, exemple care iti dau de gandit si o sectiune cu cei 8 pasi pentru a ajunge sa faci o descoperire, Cele 4 lentile ale inovatiei te va invata cum sa trezesti geniul creator si sa faci inovatiile radicale in afaceri o realitate obisnuita in compania ta.„Rowan Gibson a facut o treaba excelenta cu „dezasamblarea” procesului de inovatie.— Philip Kotler, profesor emerit de marketing international la Catedra S.
C.
INVATA FORMULA POTRIVITA PENTRU A ADUCE CREATIVITATE IN COMPANIA TATe-ai intrebat vreodata de unde vin ideile mari, revolutionare? Cum reusesc inovatorii sa intuiasca oportunitatile pentru a transforma o industrie, oportunitati pe care toti ceilalti nu le observa?Contrar opiniei comune, inovatia nu este o arta mistica interzisa muritorilor de rand