Descriere YEO:
Pe YEO găsești Cercul aperceptiei - Stefan Velovan de la Stefan Velovan, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Cercul aperceptiei - Stefan Velovan din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 22 Lei
Caracteristicile produsului Cercul aperceptiei - Stefan Velovan
- Brand: Stefan Velovan
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 17-12-2024 01:52:33
Comandă Cercul aperceptiei - Stefan Velovan Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cercul aperceptiei - Stefan Velovan de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cercul aperceptiei. Monografie psihologica asupra treptelor didactice formale Brosura
Cercul aperceptiei . Monografie psihologica asupra treptelor didactice formale a vazut lumina tiparului in 1895, adica acum 129 de ani la Bucuresti, in Lito-Tipografia Codreanu & Savoiu si este o editie bibliofila. Autorul pleaca in cercetarea sa de la teoria
aperceptiei si a atentiei involuntare a lui J. Fr. Herbart care a reusit sa elaboreze un sistem psihologic de organizare a activitatii didactice a educatorului cu elevii in scopul constituirii cunostintelor intr-un sistem. In aceasta mica lucrare, pedagogul
Stefan Velovan (1852-1932) ne recomanda sa ne educam aperceptia. Acest lucru inseamna a ne fixa ideile cat mai bine in constiinta si a privi cu seriozitate tot ceea ce sta in legatura cu preocuparile noastre constante, inseamna, de asemenea, a ne disciplina atentia, spre a o avea oricand in ajutor la dobandirea de cunostinte noi. Sistemul treptelor didactice formale elaborat de Herbart si preluat si adaptat nevoilor invatamantului de la noi de
Stefan Velovan a contribuit, in mod substantial, la dezvoltarea teoriei sistemului de instructie pe clase si lectii, oferind corpului didactic, mai ales invatatorilor, o tehnica de instruire care ingaduia organizarea unei activitati sistematice a elevilor. Pedagogul roman a pus accentul pe sistematizarea lectiei, pe procesul receptarii de catre elevi a cunostintelor si pe autoritatea profesorului. - Adrian Michiduta