Descriere YEO:
Pe YEO găsești Chemarea mall-ului - Paco Underhill de la Paco Underhill, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Chemarea mall-ului - Paco Underhill din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 36.61 Lei
Caracteristicile produsului Chemarea mall-ului - Paco Underhill
- Brand: Paco Underhill
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Chemarea mall-ului - Paco Underhill Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Chemarea mall-ului - Paco Underhill de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Chemarea mall-
ului. Geografia shopping-
ului In lucrarea
Chemarea mall-
ului,
Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a
mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut. Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.
Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.
Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. - The Boston Globe
Paco Underhill este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc.. Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times. Cartea sa precedenta, Why we buy , a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.