Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Detalii Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim,

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
68.64 Lei 78 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Adrian Gherasim

Produs actualizat în urmă cu 1 oră
Descriere YEO:

Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, de la Adrian Gherasim, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 68.64 Lei

Caracteristicile produsului Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim,

  • Brand: Adrian Gherasim
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii. Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor .

Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Adrian Gherasim