Descriere YEO:
Pe YEO găsești Cum cresc brandurile | Byron de la ACT si Politon, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Cum cresc brandurile | Byron Sharp din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Cum cresc brandurile | Byron
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 47 Lei
Caracteristicile produsului Cum cresc brandurile | Byron
- Brand: ACT si Politon
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Cum cresc brandurile | Byron Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cum cresc brandurile | Byron de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.Dr.
Sharp a publicat peste 100 de lucrari stiintifice si este inscris in redactiile a patru reviste.In "Cum
cresc brandurile"
Byron Sharp iti demonstreaza ca aproape tot ce ai invatat despre marketing este gresit. Adevarul este ca acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atat de loiali pe cat ai fi crezut si ca, in realitate, vanzarile cele mai mari se datoreaza consumatorilor carora nici nu le pasa de brandul tau. Prin cercetarile sale,
Byron Sharp reduce importanta segmentarii foarte definite, demonstrand ca oamenii fac alegeri bazate pe emotii si pe cat de eficient a fost brandul in a ramane intiparit in mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului. Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicand ca loialitatea exista dar intr-o mica masura.Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp si este de accord cu acesta in ceea ce priveste importanta unei targetari generale. Cresteri semnificative ale vanzarilor nu vor veni din targetarea neincetata ale aceluiasi public tinta. “Aceasta este o fantezie care dauneaza eficacitatii marketingului”, spune Byron Sharp.O carte care iti poate revolutiona modul in care faci marketing, care vine cu un set de legi sustinute de dovezi empirice si pe care orice om de marketing trebuie sa o citeasca.