Cumpara de la carturesti.ro

Cum cresc brandurile | Byron Sharp - ACT si Politon


Cum cresc brandurile | Byron Sharp
47 Lei

Disponibil

(22-10-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara cum cresc brandurile act si politon de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru cum cresc brandurile act si politon

Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.
Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.
Dr. “Aceasta este o fantezie care dauneaza eficacitatii marketingului”, spune Byron Sharp.
O carte care iti poate revolutiona modul in care faci marketing, care vine cu un set de legi sustinute de dovezi empirice si pe care orice om de marketing trebuie sa o citeasca..
Cresteri semnificative ale vanzarilor nu vor veni din targetarea neincetata ale aceluiasi public tinta.
Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicand ca loialitatea exista dar intr-o mica masura.
Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp si este de accord cu acesta in ceea ce priveste importanta unei targetari generale.
Prin cercetarile sale, Byron Sharp reduce importanta segmentarii foarte definite, demonstrand ca oamenii fac alegeri bazate pe emotii si pe cat de eficient a fost brandul in a ramane intiparit in mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului.
Adevarul este ca acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atat de loiali pe cat ai fi crezut si ca, in realitate, vanzarile cele mai mari se datoreaza consumatorilor carora nici nu le pasa de brandul tau.
Sharp a publicat peste 100 de lucrari stiintifice si este inscris in redactiile a patru reviste.
In "Cum cresc brandurile" Byron Sharp iti demonstreaza ca aproape tot ce ai invatat despre marketing este gresit.
Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.
Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.
Dr


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse