Customer Experience Management: How to Design, Integrate, Measure and Lead - Nihat Tavsan

Customer Experience Management: How to Design, Integrate, Measure and Lead - Nihat Tavsan

Detalii Customer Experience Management: How to

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
146.32 Lei 182.9 Lei
Categorie (vânzător)
Business & Economics
Marca
Nihat Tavsan

Produs actualizat în urmă cu 24 zile
Descriere YEO:

Customer Experience Management: How to - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Customer Experience Management: How to de la Nihat Tavsan, în categoria Business & Economics.

Indiferent de nevoile tale, Customer Experience Management: How to Design, Integrate, Measure and Lead - Nihat Tavsan din categoria Business & Economics îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 146.32 Lei

Caracteristicile produsului Customer Experience Management: How to

  • Brand: Nihat Tavsan
  • Categoria: Business & Economics
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 15-12-2024 01:42:32

Comandă Customer Experience Management: How to Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Customer Experience Management: How to de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:


Customer Experience Management: How to Design, Integrate, Measure and Lead - Nihat Tavsan - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Nihat Tavsan