Cumpara de la librariasophia.ro

Dragostea modernă - Publica


Dragostea modernă
39 Lei

Disponibil

(17-11-2024)
Cumpara de la librariasophia.ro

Produs vandut de librariasophia.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara dragostea modernă publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru dragostea modernă publica

Fiecare dintre noi îşi începe, la un moment dat, propria călătorie în căutarea dragostei.
Avem grijă de ceea ce iubim şi îi iubim pe cei de care ne îngrijim! E clar: această carte o să vă încânte! Sherry Turkle, autorea cărţii Reclaiming Conversation. Şi poate că ceea ce îi face să fie aleşii e tocmai faptul că petrecem timp cu ei.
După ce a investigat iubirea pe tot globul pământesc, timp de un an de zile, a desco-perit că toate aplicaţiile posibile duc la un singur adevăr uman valabil: trebuie să petreci timp cu cineva, să stai faţă în faţă cu cineva ca să îţi dai seama dacă e alesul sau aleasa. Şi vocea lui Aziz, desigur, teribil de amuzantă, dar şi înduioşător de empatică.
Vocile sunt cele care vă vor face să citiţi această carte pe nerăsuflate! Vocile oamenilor în vârstă - care s-au căsătorit cu vecini de bloc sau de cartier - şi vocile tinerilor care bifează sute de opţiuni pe noapte, cu atâtea posibilităţi la îndemână, încât orice alegere devine imposibilă.
Rezultatul este Dragostea modernă, o îmbinare fericită între cercetare sociologică de ultimă oră şi umor nebun, care ne oferă o perspectivă pe cât de inedită, pe atât de haioasă, despre lumea iubirii de azi.
S-au consultat cu cei mai reputaţi experţi din ştiinţele sociale, ca Andrew Cherlin, Eli Finkel, Helen Fisher, Sheena Iyengar, Barry Schwartz, Sherry Turkle şi Robb Willer. În cadrul acestui proiect, cei doi autori au analizat date legate de comportament şi au creat propriul forum online de cercetare pe Reddit, unde oamenii au lăsat sute de mesaje.
A făcut echipă cu sociologul Eric Klinenberg de la Universitatea din New York, cu care a elaborat un proiect de cercetare uriaş, în care au fost incluse sute de interviuri şi focus grupuri realizate cam peste tot, de la Tokyo, până la Buenos Aires şi Wichita.
Unde era cartea asta când aveam 22 de ani? Steven Levitt, coautor al bestsellerului SuperFreakonomics De ani de zile Aziz Ansari face glume despre iubirea modernă, dar, odată cu cartea de faţă, Dragostea modernă, a hotărât să ducă lucrurile la un cu totul alt nivel.
Nu doar că am râs în hohote, dar am şi învăţat o mulţime de lucruri noi.
Haios din fire, Aziz Ansari dovedeşte că poţi să fii inteligent şi amuzant în acelaşi timp. În zilele noastre însă, oamenii se căsătoresc mai târziu ca niciodată şi îşi petrec ani buni din viaţă în încercarea de a-și găsi sufletul-pereche.
Oamenii se cunoşteau şi, după ce își dădeau seama că niciunul dintre ei nu era un potenţial criminal, se căsătoreau şi făceau un copil, toate acestea până împlineau 24 de ani. În urmă cu câteva decenii, oamenii îşi găseau pe cineva simpatic în cartierele în care locuiau.
Dacă în 2010 doar 10% dintre americanii singuri declarau că-şi cunoscuseră partenerii în mediul online, trei ani mai târziu, în 2013, procentul ajunsese la 35%, iar acum ne apropiem de 50%.
Graţie tehnologiei, avem acum din ce în ce mai multe opţiuni de a intra în legătură unii cu alţii.
Oamenii singuri din epoca noastră au mai multe opţiuni decât au existat vreodată, în toată istoria umanităţii.
Dacă toate acestea sunt fireşti pentru noi, pentru generaţiile anterioare lucrurile nu stăteau deloc aşa.
Cunoaştem oameni, începem relații și le punem punct, cu scopul de a găsi pe cineva cu care să avem o legătură profundă şi puternică.
Fiecare dintre noi îşi începe, la un moment dat, propria călătorie în căutarea dragostei


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse