Lumea actuala, cea a copiilor nostri, s-a modificat radical fata de lumea in care noi ne-am format.
Plecand de la povesti vii si sugestive din lucrul cu prescolarii, dar si de la explicatii ale ratiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acopera o serie de teme esentiale pentru invatarea timpurie: de la asteptarile educatorilor, la joc, creativitate si mindfulness, de la incurajarea colaborarii si socializarii, la consolidarea achizitiilor necesare pentru invatarea scrierii si a cititului.
Cindy Terebush are o experienta de 20 de ani in Educatia timpurie, iar in prezent lucreaza ca formator si coach in New Jersey..
Copilul de gradinita nu mai este vazut doar ca un receptor de informatii, ci este privit in integralitatea sa, ca fiinta umana definita de emotii uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie incurajate, dar si de abilitati cognitive care au nevoie de rafinare.
De unde si pledoaria cartii de fata pentru o reconsiderare a abordarilor si interventiilor specifice educatiei timpurii.
Lumea actuala, cea a copiilor nostri, s-a modificat radical fata de lumea in care noi ne-am format