Descriere YEO:
Pe YEO găsești Employer Branding 100% | Doru de la Curtea Veche Publishing, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Employer Branding 100% | Doru Supeala din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Employer Branding 100% | Doru
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 65 Lei
Caracteristicile produsului Employer Branding 100% | Doru
- Brand: Curtea Veche Publishing
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 19-11-2024 01:43:13
Comandă Employer Branding 100% | Doru Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Employer Branding 100% | Doru de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Daca esti antreprenor, manager, lider de echipa ori organizatie sau lucrezi in Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur si simplu esti curios din fire, aceasta carte este scrisa pentru tine. Deschide-o de cate ori ai nevoie sa intelegi cum le poti oferi oamenilor bucuria de a lucra in organizatia ta si cum le poti obtine loialitatea, devotamentul, implicarea si sprijinul neconditionat. Sa iti fie de folos!
Doru Supeala este consultant de marketing, management si business, Head of Marketing al unei companii IT si Managing Director al SPOR – Scoala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregateste o teza despre managementul creativitatii si inovatiei. In prezent desfasoara cea mai ampla cercetare academica internationala care evalueaza climatul pentru creativitate si inovatie in organizatiile IT.A finalizat in 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licenta si master in marketing de la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca si a absolvit in anii ’90 Facultatea de Filologie, sectia Romana-Franceza, la Universitatea Transilvania din Brasov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement in mai multe companii locale sau multinationale, intre care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brasov sau InNuts Fund. Intre 1993 si 2000 a fost jurnalist si manager de presa, radio si TV, pentru ProTV si grupul Mix Media Radio Brasov.