Daca esti antreprenor, manager, lider de echipa ori organizatie sau lucrezi in Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur si simplu esti curios din fire, aceasta carte este scrisa pentru tine.
Intre 1993 si 2000 a fost jurnalist si manager de presa, radio si TV, pentru ProTV si grupul Mix Media Radio Brasov..
A fost director de marketing, comunicare sau procurement in mai multe companii locale sau multinationale, intre care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brasov sau InNuts Fund.
In prezent desfasoara cea mai ampla cercetare academica internationala care evalueaza climatul pentru creativitate si inovatie in organizatiile IT.
A finalizat in 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licenta si master in marketing de la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca si a absolvit in anii ’90 Facultatea de Filologie, sectia Romana-Franceza, la Universitatea Transilvania din Brasov.
Este doctorand la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregateste o teza despre managementul creativitatii si inovatiei.
Sa iti fie de folos! Doru Supeala este consultant de marketing, management si business, Head of Marketing al unei companii IT si Managing Director al SPOR – Scoala Pentru Oameni Responsabili.
Deschide-o de cate ori ai nevoie sa intelegi cum le poti oferi oamenilor bucuria de a lucra in organizatia ta si cum le poti obtine loialitatea, devotamentul, implicarea si sprijinul neconditionat.
Daca esti antreprenor, manager, lider de echipa ori organizatie sau lucrezi in Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur si simplu esti curios din fire, aceasta carte este scrisa pentru tine