AdBlueOBD2 pentru camioane FORD Emulator adBlue / DEF și NOx prin dispozitiv OBD2 Plug and Drive Ready! Conduceți camioneta fără lichid de evacuare Diesel! Emulator AdBlueOBD2 pentru FORD AdBlueOBD2 este un dispozitiv Plug &
Drive Ready pentru a emula sisteme funcționale de adBlue și senzori NOx pe camioane, care sunt echipate cu sisteme de convertire catalitică Euro 4/5, chiar și cu sistem SCR adBlue deteriorat.
AdBlue / DEF..
Puteți utiliza acest dispozitiv dacă nu puteți găsi o stație care să alimenteze rezervorul dvs.
Vă recomandăm să utilizați combustibilul adBlue / DEF. Aviz juridic AdBlue / DEF (Diesel Exhaust Fluid) este utilizat pentru a reduce emisiile de NOx în vehicule.
Dacă pe tabloul de bord apare o lumină defectă, ștergeți-o prin scanerul de service. 5.
Porniți aprinderea și verificați nivelul de adBlue, dacă apare 50% sau 70%.
Conectați AdBlueOBD2 la conectorul OBD2 4.
Scoateți următoarele siguranțe (Pentru FORD) Terminal 15, 30 3. 2.
Scoateți cheia din contact. Instalare și calibrare pentru camion FORD: 1.
Pentru a vă întoarce la setările originale ale camionului, deconectați AdBlueOBD2 din conectorul OBD2.
AdBlueOBD2 nu schimbă permanent niciuna dintre setări.
AdBlueOBD2 nu dăunează motorului și nu produce efecte negative asupra setării din fabrica de camioane.5.
Fără pierderi de putere a motorului sau avertizări pe tabloul de bord și în sistemul de diagnostic.4.
AdBlueOBD2 va trece peste sistemul ADBlue instantaneu, va opri utilizarea lichidului adBlue și va dezactiva senzorii Nox.3.
Pur și simplu conectați-l la conectorul OBD2 al camionului sau autobuzului și îndepărtați siguranțele menționate.2.
AdBlueOBD2 este foarte ușor de instalat. Top 5 motive pentru a obține Emulator AdBlueOBD2 pentru camioane FORD: 1.
AdBlueOBD2 pentru camioane FORD Emulator adBlue / DEF și NOx prin dispozitiv OBD2 Plug and Drive Ready! Conduceți camioneta fără lichid de evacuare Diesel! Emulator AdBlueOBD2 pentru FORD AdBlueOBD2 este un dispozitiv Plug &
Drive Ready pentru a emula sisteme funcționale de adBlue și senzori NOx pe camioane, care sunt echipate cu sisteme de convertire catalitică Euro 4/5, chiar și cu sistem SCR adBlue deteriorat