In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere.
Caietul "
Exploram si invatam", cu o macheta interesanta si atractiva, adaptata interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare..
In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale eficienta prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere, alaturi de noi, adultii/cadrele didactice, o cale de stimulare a interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, a interesului pentru rezolvarea de probleme etc., dar si o modalitate prin care noi vom reusi sa ne ridicam din platitudinea si confortul cunoasterii noastre, in care doar propriile noastre raspunsuri rasuna.
De aceea, noile paradigme in domeniul educatiei ne arata ca e bine sa ii invatam si sa ii incurajam pe copii sa puna intrebari.
Este mereu gata sa ne lase sa o cucerim, dar nu uita sa ne prinda in labirintul ei adesea intortocheat.
Intrebarea este o cunoscuta care inca se cere cunoscuta.
Caietul adaptat interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare.
In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere