O carte deosebit de importanta...
Al Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500..
Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume.
In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20.
Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). - Harold Burson, presedinte, Burson-Marsteller.
O lectura obligatorie pentru toti directorii de marketing care urmaresc sa ocupe pozitia de lideri de piata. "
Grozav cuvant! Grozava carte! O recomand calduros tuturor acelora care au nevoie de un dus cu apa rece ca sa le aduca aminte cat este de riscanta lipsa focusului." - Michael Gerber, autor al cartii The E-Myth .
Prezentand exemple din nenumarate domenii, Ries expune motivele pentru care companiile cu un focus restrans sunt adevaratele castigatoare.
Focus prezinta metoda inteligenta prin care compania ta poate sa evolueze, sa-si mareasca cota de piata si sa-si sporeasca valoarea actiunilor fara a-si sacrifica insa activele-cheie de care va avea nevoie in perspectiva.
Focus este unul din cele mai importante concepte din lumea actuala a afacerilor.
Focus ofera sfaturi concrete, la obiect, despre cum poti asigura un viitor de success afacerii tale.
Usor de citit si usor de aplicat. - Philip Kotler Excelenta in mediul concurential de astazi.
Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori.
O carte deosebit de importanta..