Fricile sociale ale romanilor - Septimiu Chelcea

Fricile sociale ale romanilor - Septimiu Chelcea

Detalii Fricile sociale ale romanilor -

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
31.5 Lei 45 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Septimiu Chelcea

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Fricile sociale ale romanilor - - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Fricile sociale ale romanilor - de la Septimiu Chelcea, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Fricile sociale ale romanilor - Septimiu Chelcea din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 31.5 Lei

Caracteristicile produsului Fricile sociale ale romanilor -

  • Brand: Septimiu Chelcea
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Fricile sociale ale romanilor - Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Fricile sociale ale romanilor - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
1. Fricile sociale in Romania / Septimiu Chelcea 2. Zvonurile din august 1968: invadarea Cehoslovaciei si ingrijorarea Romaniei / Aurelian Stoica si Septimiu Chelcea 3. Idolii, eroii si antieroii romanilor / Septimiu Chelcea, Dorel Abraham si Sebastian Lazaroiu 4. Justitia sociala in perioada de tranzitie in Romania: opinii studentesti / Septimiu Chelcea, Lucian Radu si Cristian Ciuperca 5. Opinia publica despre criminalitate, justitie si politie / Septimiu Chelcea 6. Anchetele si sondajele de opinie publica despre sexualitate, hartuirea sexuala si relatiile sexuale la locul de munca / Septimiu Chelcea si Alexandru Zodieru 7. Efectul de regrupare in jurul invingatorului versus efectul sustinerii celui invins din sondajele de opinie. Studiu experimental / Septimiu Chelcea, Gabriel Jderu si Loredana Ivan 8. Preluarea datelor din sondajele de opinie publica in mass-media din Romania in anul electoral 2004: incorectitudine, subiectivitate si ambiguitate / Septimiu Chelcea si Gabriel Jderu 9. Influenta sau manipulare prin sondajele de opinie preelectorale? / Dorel Abraham, Ionela Sufaru si Septimiu Chelcea 10. Frauda intelectuala in universitati, vinovatia si rusinea / Septimiu Chelcea si Andreea Bobb 11. Discriminarea sociala in Romania, cercetare comparativa internationala. Analiza Eurobarometrul special nr. 296 / Septimiu Chelcea si Abraham Dorel 12. Opinia publica despre discriminarea varstnicilor pe piata muncii in Romania / Septimiu Chelcea 13. Indigenizarea psihosociologiei: cazul Romaniei / Septimiu Chelcea 14. Identitatea nationala a romanilor: cercetari psihosociologice / Septimiu Chelcea

Fricile sociale ale romanilor - Septimiu Chelcea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Septimiu Chelcea