Asa cum rezulta si din formularea titlului lucrarii de fata, noi ne oprim cu precadere asupra unei laturi importante a ansamblului mentionat, abordand continutul economico-financiar al acelor instrumente legislative de prezentare si motivare a actelor normative aratate. ( Autorul ).
Asa cum (speram ca) se va remarca, respectiva maniera reflecta pe deplin problematica economico-financiara adusa spre rezolvare in fata Executivului, care apoi a venit cu anumite solutionari mai mult ori mai putin echilibrate.
Plecand de la toate acestea, asa cum apar ele evidentiate in documentele oficiale ale Executivului Romaniei, incercam o relevare a manierei de fundamentare care priveste unele OG/OUG/HG emise in ultimii trei ani, avand impact aparte in directia supusa observatiilor noastre si publicate – intr-o prima faza – in presa de interes economic.
Evident, micro-analizele noastre au in vedere doar cateva asemenea hotarari de guvern (HG) si ordonante (simple – OG si de urgenta – OUG), fundamentate si emise in ultimii trei ani, dar care speram sa fie edificatoare cand este vorba despre abordarea acestei ramuri speciale a Dreptului – Dreptul financiar-bugetar.
Asa cum rezulta si din formularea titlului lucrarii de fata, noi ne oprim cu precadere asupra unei laturi importante a ansamblului mentionat, abordand continutul economico-financiar al acelor instrumente legislative de prezentare si motivare a actelor normative aratate