Aceasta carte face parte din colectia Dezbateri contemporane a editurii Institutul European si pune in discutie conotatiile majore ale termenului de Responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de socializare a afacerilor.
Din multitudinea surselor, am ales ganditori, idei si institutii care ilustreaza si converg cu subiectul nostru si pe care se grefeaza puncte de vedere originale referitoare la cresterea economica sustenabila si etica procesului organizat de munca..
Trecerea in revista a tuturor izvoarelor legate de evolutia termenului ar fi insa nu numai anevoioasa, dar si neproductiva pentru clarificarea subiectului.
La forma conventionala in care circula in prezent notiunea, au contribuit majoritatea disciplinelor teoretice, precum si lectiile invatate din erorile aplicatiilor practice.
Consistenta actuala a responsabilitatii sociale corporative este data de necesitatea implicarii mediului de afaceri in dezvoltarea durabila a societatii, in general.
Conceptul de Responsabilitate sociala corporativa, in acceptiunea curenta, este un termen nou, generat de evolutia - intr-o maniera inedita istoric - a relatiei intre guverne, mediul de afaceri si societate.
Aceasta carte face parte din colectia Dezbateri contemporane a editurii Institutul European si pune in discutie conotatiile majore ale termenului de Responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de socializare a afacerilor