Metoda propusa de cei doi experti, Hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare. – James Currier. – Josh Elman O lectura obligatorie pentru toti cei din lumea afacerilor.
Aceasta carte va invata cum sa ganditi ca niste vanzatori ai viitorului.
Modul in care facem asta azi, cand totul se desfasoara online, e total diferit de cum se proceda in trecut. – Eric Ries Nimic nu e mai important pentru o afacere decat sa atragem utilizatori si clienti noi.
Cartea de fata le ofera companiilor o metodologie pentru dezvoltarea si optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-si creste cota de piata.
In peisajul tot mai haotic al businessului, in care poti pierde clienti cat ai clipi, iar pietele sunt perturbate in mod constant, identificarea solutiilor de crestere este cruciala pentru supravietuire.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a obtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea.
Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile.
Metoda propusa de cei doi experti, Hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare