Descriere YEO:
Pe YEO găsești Imaginarul colectiv al electoratului. O de la Institutul European, în categoria Books.
Indiferent de nevoile tale, Imaginarul colectiv al electoratului. O perspectiva imagologica asupra campaniei electorale/Adriana Stefanel din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 23.31 Lei
Caracteristicile produsului Imaginarul colectiv al electoratului. O
- Brand: Institutul European
- Categoria: Books
- Magazin: elefant.ro
- Ultima actualizare: 10-12-2024 01:49:42
Comandă Imaginarul colectiv al electoratului. O Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Imaginarul colectiv al electoratului. O de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Prezentul volum isi propune sa ofere, printr-o intemeiere teoretica si un model aplicativ, cheia de lectura a imaginarului politic
colectiv asociat deciziei de vot intr-o societate aflata la inceputul vietii sale democratice. Departe de a fi o batalie ideologica sau o confruntare de proiecte economice si sociale, in spatiul imagologico-mediat campania electorala este mai curand conceputa si perceputa ca o lupta corp la corp intre candidati care utilizeaza structurile narative ale imaginarului
colectiv pentru a-si transmite mesajul. Astfel, armele, regulile, si, nu in ultimul rand, rezultatul duelului, sunt dependente, intr-o covarsitoare masura, de jocul de interactiune conflictuala dintre doua imagini (construite discursiv), in care primeaza imaginarul impartasit de politicieni si publicul caruia acestia se adreseaza; in acest context, conteaza mai putin optiunile tematice si strategiile de argumentare folosite de actorii politici aflati in competitie. Investirea mitologica devine astfel o necesitate electorala, iar activarea structurilor narative, a imaginarului social, a miturilor fundamentale ( Eroul Salvator , Varsta de Aur , Unitatea si Complotul ), dar si inventarea din mers a altora noi ( Mitul Tehnocratului , Sindromul Elena Ceausescu , Mitul luptei anticomuniste etc.), devin parti din ce in ce mai importante ale comunicarii
electorale. Pentru a convinge, sau, cel putin pentru a seduce electoratul, actorul politic trebuie sa adopte retorica imaginarului, sa apara in imprejurari exceptionale, care sa-l legitimeze ca Erou si care sa-l transforme pe adversarul sau intr-o intruchipare a Raului. -
Adriana Stefanel