Incantarea asa cum este ea definita de Guy Kawasaki nu vorbeste despre manipularea oamenilor.
Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA..
Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala cum ar fi Reality Check 2011 The Art of the Start 2004 sau Rules For Revolutionaries 2000 . com o revista online cu subiecte populare pe Web si managing partner la Garage Technology Ventures.
Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.
Michael Gartenberg director Gartner Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple.
Steve Wozniak co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie How to Win Friends and Influence People incoace.
Robert Cialdini autorul cartii Influence Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple.
Sir Richard Branson fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului inidual este imensa iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential.
Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului si Arta de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic.
Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs serviciu organizatie sau idee.
Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.
Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook.
Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare iar pe cei indecisi in inizi loiali.
Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate.
Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane.
Incantarea asa cum este ea definita de Guy Kawasaki nu vorbeste despre manipularea oamenilor