Descriere YEO:
Pe YEO găsești Incantare. Arta de a influenta de la Publica, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti - Guy Kawasaki din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 37.76 Lei
Caracteristicile produsului Incantare. Arta de a influenta
- Brand: Publica
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Incantare. Arta de a influenta Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Incantare. Arta de a influenta de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Incantarea asa cum este ea definita de Guy
Kawasaki nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare iar pe cei indecisi in inizi loiali. Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs serviciu organizatie sau idee. Guy
Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului si arta de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului inidual este imensa iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. Sir Richard Branson fondator Virgin Group
Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. Robert Cialdini autorul cartii Influence Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. Steve Wozniak co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie How to Win Friends and Influence People incoace. Michael Gartenberg director Gartner Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop. com o revista online cu subiecte populare pe Web si managing partner la Garage Technology Ventures. Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala cum ar fi Reality Check 2011 The Art of the Start 2004 sau Rules For Revolutionaries 2000 . Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.