In perioada interbelica, la Curtea Regala a Romaniei au avut loc o sumedenie de intamplari de poveste, ale caror personaje principale au scris istorie, dar, nu o data, o istorie controversata.
In aceeasi perioada, incepe insa sa se afirme si cel care avea sa devina un altfel de personaj al regalitatii, care era si un sportiv precoce: incepand cu varsta de 6 ani, viitorul Regele Mihai I a condus 38 de automobile peste 2.000.000 de kilometric si s-a urcat prima oara intr-un aeroplan cand avea 8 ani… Toata aceasta lume avea sa se intoarca cu susul in jos si nimic nu avea sa mai fie la fel dupa 30 decembrie 1947!.
Totodata, la Curte si-au facut loc si membrii Camarilei Regale, intre care Gavrila Marinescu, „politistul Regelui”, presedintele Federatiei Romane de Fotbal si cel mai eficient proxenet interbelic, dar si oamenii de afaceri Nicolae Malaxa, Max Auschnitt, Aristide Blank etc.
Missy (Maria) – cea mai exuberanta dintre Reginele Romaniei, insa razbunarea fiului ei, Carol al II-lea i-a fost fatala! Atipicul Print Nicolae, cadet al Marinei Britanice si inspector general al Armatei Romane, a fost fratele pe care Carol al II-lea l-a exilat pentru ca a indraznit sa faca exact cee ace facuse si el, cuplandu-se cu o femeie care nu provenea dintr-o casa monarhica.
In perioada interbelica, la Curtea Regala a Romaniei au avut loc o sumedenie de intamplari de poveste, ale caror personaje principale au scris istorie, dar, nu o data, o istorie controversata