Manualul de Informatica si TIC pentru clasa a VII-a propune spre rezolvare probleme autentice din viata elevilor si reprezinta o contributie solida la dezvoltarea competentelor lor digitale.
Acesta este structurat in 6 unitati de invatare, fiecare oferind elevului contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice.
Prin cele 6 unitati principale de invatare manualul contribuie la optimizarea procesului de predare-invatare-evaluare.
Manualul de Informatica si TIC pentru clasa a VII-a propune spre rezolvare probleme autentice din viata elevilor si reprezinta o contributie solida la dezvoltarea competentelor lor digitale.
Acesta este structurat in 6 unitati de invatare, fiecare oferind elevului contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice.
Prin cele 6 unitati principale de invatare manualul contribuie la optimizarea procesului de predare-invatare-evaluare