Lucrurile s-au schimbat si continua sa se schimbe...
Vorbitor in public si lider cu remarcabile realizari, Mark a fost presedintele Asociatiei Nationale a Vorbitorilor.".
Intre clientii lui Mark se numara Costco, FedEx, Harley Davidson, ESPN si alte organizatii foarte cunoscute.
Mark este autor al unor carti cu succes international si expert recunoscut in domeniul conducerii, construirii echipei, serviciilor pentru clienti si schimbarii.
Mark Sanborn este presedintele Sanborn and Associates, Inc., un studio de idei dedicat dezvoltarii liderilor in afaceri si in viata.
Astazi, clientii devin loiali fata de acele companii si marci care ii fac sa se simta bine.
In prezent, revolutia informatica a redus mult distanta dintre companii si clienti, ceea ce facilitea- za crearea unui sentiment de intimitate care apeleaza la emotiile clientului.
Asta se intampla in lumea veche.
Oamenii nu mai asteapta doar bunuri sau servicii in schimbul banilor. veti afla CE este necesar pentru schimbarea de mentalitate imperativa pentru a proiecta si livra emotii pozitive clientilor.
Sarcina unui lider intentional este sa ofere oamenilor lui instrumentele necesare - filozofia, instruirea, comunicarea si stimulentele - pentru a avea succes.
Confuzia care se face intre fericire si succes ii determina pe atat de multi lideri sa nu inteleaga ce este si ce face cultura organizationala.
Cultura organizationala include tot ceea ce gandesc si cred oamenii, ceea ce determina ce fac si ce rezultate obtin. veti invata CUM sa construiti o cultura organizationala care sa impulsioneze actiunile corecte si sa va conduca spre implinirea obiectivelor.
Ceea ce "trebuie sa faci" te poate impinge uneori de la spate, dar doar ceea ce "simti ca esti chemat sa faci" te poate atrage permanent spre inainte.
Motivatia si angajamentul se concentreaza pe sarcini si le lipseste forta de sprijin a inspiratiei, cea care insufla un sentiment al scopului.
In plus, veti descoperi DE CE motivatia nu mai este suficienta in ziua de astazi si CUM sa insuflati celor din echipa inspiratia imperativa pentru obtinerea unor rezultate remarcabile.
Cultura organizationala, inspiratie si emotie - acestea sunt cele trei imperative ale liderului intentional! Aflati din studiile de caz detaliate de autor cum alte organizatii au aplicat principiile conducerii intentionale, apoi adaptati si adoptati practicile lor pentru a va diferentia de ceilalti si a ajunge la rezultatele excelente pe care vi le doriti.
Coloana vertebrala a acestei formule o constituie Intentionalitatea (caracterul a ceea ce este intentionat, deliberat).
este nevoie de mai mult ca sa nu te trezesti impotmolit in trecut! ESTI GATA SA FOLOSESTI CONDUCEREA INTENTIONALA PENTRU A AJUNGE IN VIITOR? Renumitul expert in leadership Mark Sanborn demistifica elementele esentiale ale unei conduceri remarcabile si ofera o formula viabila pentru ca liderii zilelor noastre sa isi indeplineasca menirea si sa isi conduca oamenii spre varf.
Nu mai este suficient sa fii un manager care face lucrurile bine si nici macar sa fii un lider care face lucrurile bune nu mai este suficient.
La toate nivelurile, resimtim efectele evolutiei continue ale tehnologiei si presiunea pe care aceasta o exercita asupra afacerilor moderne.
Lucrurile s-au schimbat si continua sa se schimbe..