Cumpara de la grupdzc.ro

Interventii cognitiv-comportamentale in educatie. Ghid practic - Rosemary B. Mennuti - ASCR


Interventii cognitiv-comportamentale in educatie. Ghid practic - Rosemary B. Mennuti
84.6 Lei

Disponibil

(29-06-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara interventii cognitiv-comportamentale in ascr de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru interventii cognitiv-comportamentale in ascr

Volumul de fata merge dincolo de strategiile standard inspre a aborda problemele grave care apar zilnic in scoala.
Din cuprinsO introducere in terapia cognitiv-comportamentala a tinerilor Implementarea terapiei cognitiv-comportamentale TCC in programele de sanatate mintala derulate in institutiile de invatamant Aspecte multiculturale ale sanatatii mintale in institutiile de invatamant O conceptualizare de caz cognitiv-comportamentala la copii si adolescenti - Tulburarile de anxietate Interventii cognitiv-comportamentale in educatie Refuzul scolar Mutismul selectiv Depresia Tulburarea bipolara Adolescenti cu tulburari de comportament alimentar Furie si agresivitate Hartuirea si coercitia Copii cu tulburari de invatare Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atentie Persoane cu dizabilitati de dezvoltare Autismul etc..
Este psiholog cu drept de libera practica psiholog scolar autorizat si cadru didactic adjunct la Philadelphia College of Osteopathic Medicine.
Arthur Freeman doctor in stiinte ale educatiei membru al Consiliului American al Psihologilor Profesionisti este coordonatorul programului doctoral de psihologie clinica din cadrul Midwestern University.
Christner doctor in psihologie psiholog scolar cu atestare recunoscuta la nivel national este presedinte si director al companiei Cognitive Health Solutions din Hanover Pennsylvania.
Mennuti doctor in stiinte ale educatiei psiholog scolar cu atestare recunoscuta la nivel national este coordonatorul programelor de psihologie scolara din cadrul Departamentului de Psihologie al Philadelphia College of Osteopathic Medicine.
Ray W.
Rosemary B.
Scrisa de profesionisti vizionari ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar aceasta carte prezinta Interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara.
Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali cognitivi comportamentali afectivi si sociali inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata.
Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu.
O alta sectiune descrie implementarea interventiilor cognitiv-comportamentale in sistemul scolar pentru dezvoltarea rezilientei in context scolar consultanta comportamentala programele de disciplinare pozitiva implementate la nivel de sistem scolar precum si reactia in situatii de criza din scoala.
Aceste capitole prezinta o descriere clara a fiecarei probleme o trecere in revista a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentala aplicate in scoala si in afara ei metode de evaluare o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale Interventii specifice si exemple ilustrative de caz.
O parte importanta a acestei carti cuprinde capitole dedicate problemelor majore pe care elevii le manifesta in scoala anxietate depresie tulburari de alimentatie abuz de substante ADHD agresivitate intimidare tulburari bipolare si altele.
In cadrul workshop-urilor si al consultatiilor oferite in scoala am constatat faptul ca personalul didactic apreciaza unanim o abordare rationala ce porneste de la o mare parte din lucrurile pe care ei le fac in mod firesc si care functioneaza.
Terapia cognitiva are multe de oferit cadrelor didactice consilierilor scolari si directorilor de scoala care lucreaza cu elevi afectati de probleme psihologice si afectiuni psihice.
Volumul de fata merge dincolo de strategiile standard inspre a aborda problemele grave care apar zilnic in scoala


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse