Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila.
Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii..
Axata pe procesele specifice lectiei si interactiunilor profesor–elev, cartea ofera criterii clare si obiective pentru orice educator care doreste sa aleaga cele mai bune cai de optimizare a invatarii.
Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii.
Intr-o lume preocupata de aspectele conjuncturale ale activitatii didactice (politici educationale, management scolar etc.), John Hattie se intoarce la „viata de zi cu zi“ a profesorilor si elevilor.
Ghid pentru profesori identifica, pe baze riguros stiintifice, care sunt cei mai eficienti factori din procesul de predare-invatare.
Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila