Noua paradigma educationala este centrata pe formarea de competente si abilitati pe accentuarea aspectelor formative ale mintii si persoanei ca totalitate in primul rand pe formarea unei gandiri critice si exploratorii apta sa rezolve creativ probleme si sa faca evaluari de erse tipuri inclusiv morale si estetice astfel incat deciziile alegerile si preferintele sa fie legitimate.
Constantin Stoenescu. dr.
Felicitari autoarei Alina Ion Prof.
Conceput sub forma unui joc interactiv perfect adaptat nivelului dezvoltarii personale a copilului instrumentul propus raspunde unei nevoi de inovare pertinenta in conceperea actului didactic si deschide spre un orizont al educatiei sustenabile in care elemente de gandire critica creativa grijulie in colaborare se combina interdisciplinar intr-un context axiologic umanist.
Formarea comportamentului sustenabil reprezinta o asemenea excelenta contributie la dezvoltarea ofertei educationale si are virtuti paideice exemplare.
Noua paradigma educationala este centrata pe formarea de competente si abilitati pe accentuarea aspectelor formative ale mintii si persoanei ca totalitate in primul rand pe formarea unei gandiri critice si exploratorii apta sa rezolve creativ probleme si sa faca evaluari de erse tipuri inclusiv morale si estetice astfel incat deciziile alegerile si preferintele sa fie legitimate