Descriere YEO:
Pe YEO găsești LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam de la Claudia Petras, în categoria Manuale Carte Scolara.
Indiferent de nevoile tale, LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului - Bogdan Ratiu, Claudia Petras, Teodora Coman din categoria Manuale Carte Scolara îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 57 Lei
Caracteristicile produsului LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam
- Brand: Claudia Petras
- Categoria: Manuale Carte Scolara
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 18-10-2025 01:29:21
Comandă LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
LiteraTie 8.0
Citim,
intelegem, ne
informam!
Clasa a VIII-a.
Caietul elevului Lectura unui text nonliterar te provoaca sa fii foarte atent la toate articulatiile textului, sa citesti concentrat fiecare rand, dar si dincolo de randurile textului. Din acest motiv, in continuarea abilitatilor dezvoltate in Literatie 02, Literatie 04 si Literatie 06, volumul de fata isi propune sa abordeze: • In Unitatea 1 - texte din diferite discipline cu strategii de receptare care pot fi transferate spre o invatare eficienta la toate materiile de curs pe care elevii le au. Sunt strategii adaptate din domeniul literatiei disciplinare si texte de manual cu accent pe nuante din vocabularul disciplinelor propuse. • In Unitatea 2 - texte cu tematici si structuri textuale multiple, neobisnuite pentru elevi, pentru a creste adaptabilitatea lor la diversitatea de texte pe care le pot intalni in lume. Sarcinile de lucru se concentreaza pe atentia la detalii si nuante, la identificarea informatiei explicite si implicite, cititorul reusind sa se adapteze unui vocabular variat. • In Unitatea 3 - texte cu sarcini de lucru care provoaca cititorul sa intre in profunzimea unui text nonliterar. Tematicile sunt surprinzatoare pentru universul de cunoastere si pentru interesul elevilor si ii provoaca: o data, prin depasirea unor domenii de cunoastere si, in plus, prin citirea cu multa atentie a unor texte carora nu le-ar fi dat importanta in alt context. • In Unitatea 4 - grupaje de texte legate tematic prin intermediul carora dezvoltam abilitatea elevilor de a conecta informatii din mai multe texte pentru a se informa. Sarcinile de lucru sunt propuse de la simplu la complex, pe principiul dezvoltarii gandirii critice. Cei care vor parcurge fiecare pagina a acestui volum isi vor crea o obisnuinta in utilizarea anumitor strategii de comprehensiune si interpretare a textului. Speram sa oferim un context favorabil cunoasterii unor informatii despre lume, dar si construirii unor strategii optime de abordare a textului nonliterar. In acest moment, rolul unui cititor de text nonliterar este de a fi activ, de a transforma textul si de a-i permite textului sa il modifice pe el insusi. Trebuie sa citim cu un ochi sceptic, sa interogam ceea ce aflam de la autor. In acelasi timp, trebuie sa citim cu o minte deschisa capabila sa se orienteze spre aspecte care pot schimba intelegerea textului, intelegerea noastra si a lumii din jur. Nonliterarul este in centrul schimbarilor si al provocarilor in devenirea unui elev. - K. Beers, R.E. Probst, Reading nonfiction, 2016, p. 17