Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker

Detalii Managementul capitalului unui brand. Cum

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
50.33 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri
Marca
Brandbuilders

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Managementul capitalului unui brand. Cum - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Managementul capitalului unui brand. Cum de la Brandbuilders, în categoria Afaceri.

Indiferent de nevoile tale, Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker din categoria Afaceri îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 50.33 Lei

Caracteristicile produsului Managementul capitalului unui brand. Cum

  • Brand: Brandbuilders
  • Categoria: Afaceri
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 23-02-2025 01:35:45

Comandă Managementul capitalului unui brand. Cum Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Managementul capitalului unui brand. Cum de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile numele companiei brandurile simbolurile si sloganurile precum si asocierile care le caracterizeaza perceptia calitatii recunoasterea numelui segmentul de baza al cumparatorilor. Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate de genul patente marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezint o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare afirma David Aaker autoritatea incontestabila in branding a Americii. Si totusi cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori sau Care este gradul de loialitate a cumparatorilor Mai mult in ultimul deceniu managerii disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt au facut adesea rau fara sa vrea propriilor branduri prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite determinand astfel deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand. Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand care sa protejeze valoarea numelui brandului mult prea multi manageri spune Aaker nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat. Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand pe de-o parte si sloganul si simbolurile sale pe de alta precum si a celor cinci active principale ale sale structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale. Managementul Capitalului unui Brand a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola careia ii multumim pe aceasta cale.

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Brandbuilders