Cumpara de la grupdzc.ro

Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker - Brandbuilders


Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker
50.33 Lei

Disponibil

(29-06-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara managementul capitalului unui brandbuilders de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru managementul capitalului unui brandbuilders

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile numele companiei brandurile simbolurile si sloganurile precum si asocierile care le caracterizeaza perceptia calitatii recunoasterea numelui segmentul de baza al cumparatorilor.
Managementul capitalului unui brand a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola careia ii multumim pe aceasta cale..
Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand pe de-o parte si sloganul si simbolurile sale pe de alta precum si a celor cinci active principale ale sale structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.
Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand care sa protejeze valoarea numelui brandului mult prea multi manageri spune Aaker nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat.
Si totusi cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori sau Care este gradul de loialitate a cumparatorilor Mai mult in ultimul deceniu managerii disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt au facut adesea rau fara sa vrea propriilor branduri prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite determinand astfel deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.
Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezint o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare afirma David Aaker autoritatea incontestabila in branding a Americii.
Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate de genul patente marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie.
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile numele companiei brandurile simbolurile si sloganurile precum si asocierile care le caracterizeaza perceptia calitatii recunoasterea numelui segmentul de baza al cumparatorilor


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse