Am inceput sa fac fotografii la virsta de 14 ani. (...).
Fac tot ce pot pentru a potrivi culorile din natura si cele din sufletul meu.
Apas butonul declansatorului cind vine momentul potrivit si dupa ce am luat in considerare multi factori: formele copacilor, motaiala pasarilor, lumina, unghiul si directia vintului. (...) Cind fac o fotografie, ma confrunt cu obiectul si cu compozitia generala.
Ma simt mereu inconfortabil cind vad acest conflict dintre tristete si frumusete.
Miscarea e statica.
De fiecare data cind o privesc simt o senzatie noua.
Fata traieste pe filmul care imi pastreaza emotiile.
Emotiile n-au limite.
De fiecare data cind ma uit la aceasta fotografie simt o emotie puternica.
Apoi a strigat cu vocea ei adorabila la oi: "Hai la mama!" Am fotografiat fata si ea ajunsese sa fie fixata ferm pe film.
Fata spunea ca dorea sa devina un copac imens pe ale carui crengi si ramuri sa se poata odihni multe pasarele.
Am facut aceasta fotografie in urma cu 25 ani.
Unul dintre exemple e o fata care sta pe un deal pastorind o turma. (...) in acest album, am introdus citeva fotografii pe care le-am utilizat inainte de mai multe ori.
Oamenii din Romania dau mereu o compozitie de o forma minunata.
Sunt foarte atras de frumusetea naturala si de frumusetea din sufletele oamenilor.
Fac fotografii in Romania de 50 de ani.
Goethe spunea ca ele apar in colaborarea dintre frumusetea naturii si simtul omenesc al vederii.
Ele compun poeme.
Ele se intretes unele cu altele intr-un fel subtil, pentru a pune in scena un spectacol minunat.
Cum spunea Goethe, toate culorile sunt vectori intre alb si negru.
Fotografiile in culori sunt un teatru de culori.
Mult mai tirziu si impotriva vointei mele m-am apucat de fotografii in culori, cind am fost rugat sa le fac pentru o publicatie.
Apoi am inceput sa recunosc putin frumosul. (...) Se pare ca am deprins compozitia facind mai intii fotografii alb-negru.
Am inceput sa fac fotografii la virsta de 14 ani