Se adreseaza studentilor de la facultatile de Marketing precum si specialistilor si lucratorilor din acest domeniu.
Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului..
Autor si coautor a 12 carti in domeniu.
Doctor in economie din 1999.
Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia).
Absolvent al cursurilor de specializare in &bdquo
Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea &bdquo
Luigi Bocconi” din Milano (Italia).
Absolvent al cursurilor de &bdquo
Spirit antreprenorial si economia de piata” organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991).
Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucuresti.
Absolvent al Facultatii de Comert, ASE Bucuresti, 1988. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. dr. univ.
Diaconescu Mihai Conf.
Se adreseaza studentilor de la facultatile de Marketing precum si specialistilor si lucratorilor din acest domeniu