Marketing in artele spectacolului | Irina Ionescu

Marketing in artele spectacolului | Irina Ionescu

Detalii Marketing in artele spectacolului |

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
20 Lei
Categorie (vânzător)
Carte
Marca
Eikon

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Marketing in artele spectacolului | - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Marketing in artele spectacolului | de la Eikon, în categoria Carte.

Indiferent de nevoile tale, Marketing in artele spectacolului | Irina Ionescu din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Marketing in artele spectacolului |

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 20 Lei

Caracteristicile produsului Marketing in artele spectacolului |

  • Brand: Eikon
  • Categoria: Carte
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 09-03-2025 01:41:35

Comandă Marketing in artele spectacolului | Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing in artele spectacolului | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate.Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava Stefanescu, Gilda Lazar, Marinela Tepus, Tamara Susoi, Maria Sarbu si Simion Buia.Autoarea spera ca „fiecare cititor sa poata decide la finalul lecturii (conform scopurilor profesionistilor din domeniu, stabilite de Arts Council of Great Britain) in cunostinta de cauza ce functioneaza si ce nu functioneaza pentru propriile obiective organizationale, sa isi poata intelege mai bine publicul actual si sa descopere cum se poate apropia de spectatorii sai potentiali, sa se concentreze asupra nevoilor publicului inca de la alegerea repertoriului, a distributiei si pana la scrierea mesajelor destinate comunicarii si desenarii intregii atmosfere din jurul spectacolului (foaier, personal preluare/intampinare, chiar intensitatea luminii, a muzicii de fundal) si – nu in ultimul rand – daca sta in puterile sale, sa aloce mai multe resurse (umane, financiare, tehnologice) activitatii de marketing din propria organizatie.“Inzestrarea genetica (IQ, EQ, talentul nativ), cunoasterea domeniului, apoi experienta (cele zece mii de ore de practica necesare obtinerii statutului de expert) si oportunitatile ivite din alegerile facute sau datorate hazardului vor contura in cele din urma parcursul de succes al fiecaruia. Important de retinut este ca actiunile inteligente, oricat de marunte, pot sa duca la schimbari semnificative, daca se intampla la locul si in momentul oportun.Irina Ionescu este lector univ. dr. la Universitatea de Arte din Targu-Mures. Lucreaza de aproape 20 de ani in domeniul administratiei culturale, la Institutul Cultural Roman. A urmat diverse cursuri/stagii de formare si dezvoltare profesionala, cele mai importante la: Goldsmiths University of London (2010), Utrecht University (2010), King’s College London (2009), Central European University (2007), Felix Meritis Foundation (2005), The Amsterdam-Maastricht Summer University (2004 si 2003).

Marketing in artele spectacolului | Irina Ionescu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Eikon