Femeile nu reprezinta o nisa.
Povesti de succes actuale strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia..
In aceasta a doua editie a lucrarii Marti Barletta va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei.
In etapa de planificare cercetatorii managerii de brand directorii de vanzari directorii de marketing sau directorii din advertising - toti cei implicati in comunicarea cu clientul - ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile cota de piata si profitul net femeile.
Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular.
In foarte multe categorii prin traditie masculine ele sunt deja o majoritate peste 60 din automobilele noi 66 din computerele personale si 55 din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei.
Mai mult puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei.
Insumand 51 din totalul populatiei ele constituie majoritatea.
Femeile nu reprezinta o nisa