Structura pe capitole Capitolul 1.
NeuroMarketingul in ingrijirile de sanatate.
Marketingul experiential si comunicarea interpersonala in medii electronice in ingrijirile de sanatate Capitolul 13.
Marketingul social in ingrijirile de sanatate Capitolul 12.
Marketingul online in ingrijirile de sanatate Capitolul 11.
Politica de personal in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 10.
Politica de promovare in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 9.
Politica de distributie in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 8.
Politica de pret in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 7.
Politica de produs in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 6.
Cercetarea in Marketingul ingrijirilor de sanatate Capitolul 5.
Marketingul ingrijirilor de sanatate Capitolul 4.
Conceptul de marketing Capitolul 3.
Conceptul de sanatate si sistemul de sanatate Capitolul 2.
Structura pe capitole Capitolul 1