Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar - Victor Lorin Purcarea

Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar - Victor Lorin Purcarea

Detalii Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
26.51 Lei
Categorie (vânzător)
Carti erse
Marca
Universitatea Carol Davila

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs de la Universitatea Carol Davila, în categoria Carti erse.

Indiferent de nevoile tale, Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar - Victor Lorin Purcarea din categoria Carti erse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 26.51 Lei

Caracteristicile produsului Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs

  • Brand: Universitatea Carol Davila
  • Categoria: Carti erse
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15

Comandă Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.In capitolul 1 consacrat Conceptului de sanatate se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii stilul de viata obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.In capitolul 2 Sistemul de sanatate sunt prezentate clasificarea particularitatile precum si modele de sisteme de sanatate cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.Capitolul 3 Conceptul de servicii de sanatate prezinta functiile caracteristicile clasificarea si evaluarea serviciilor dar si oferta de servicii de sanatate.Capitolul 4 Conceptul de marketing cuprinde trasaturile curentele evolutia elementele functiile conceptului de marketing precum si informatii despre marketingul online.Capitolul 5 Conceptul de marketing in ingrijirile de sanatate are ca subteme rolul managerului in sistemele de sanatate principalele responsabilitati ale organizatiilor de ingrijiri de sanatate orientarea catre pacient a ingrijirilor de sanatate.Capitolul 6 Conceptul de marketing social in ingrijirile de sanatate prezinta evolutia marketingului social in ingrijirile de sanatate caracteristicile acestuia etapele unei campanii de marketing social si aplicabilitatea marketingului social in ingrijirile de sanatate din Romania.Capitolul 8 Politici de marketing in ingrijirile de sanatate aduce in discutie mix-ul de marketing in ingrijirile de sanatate.

Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar - Victor Lorin Purcarea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Universitatea Carol Davila