Mentoratul, demers pedagogic suportiv si responsiv, ofera cadrelor didactice aflate la inceput de cariera indrumare informationala, instrumentala, evaluativa si emotionala, sporindu-le increderea in fortele proprii.
Coordonatori:Antoneta-Georgina Bolchis, Delia Muste, Nicoleta-Eugenia Mesesan.. - Profesor psiholog doctor Antoneta-Georgina Bolchis Colectiv de autori:Alina Nasui, Andreea-Larisa Florea, Izabela Lorincz, Melania-Carmen Augustin, Cristina Krisan, Cristina-Daniela Bot, Rodica Cotet, Adela-Lioara Coroiu, Elena-Oana Nechita, Mihaela Matus, Ioana-Lenuta Crisan, Mircea-Dumitru Coroiu, Cristina-Rodica Sandor.
Mentoratul, un demers provocator, atat pentru mentor cat si pentru cel mentorat, presupune empatie, cordialitate, flexibilitate, autenticitate, onestitate, integritate, asertivitate, creativitate, perseverenta, obiectivitate si se bazeaza pe incredere, sprijin si profesionalism.
Nu intamplator, drumul pedagogic catre o atitudine responsabila trece prin dezvoltarea constiintei de sine - cunoastere de sine si auto-acceptare.
Printr-o activitate de mentorat eficienta, debutantul este motivat pentru dezvoltare si adaptare eficienta contextului educational, fiind, alaturi de mentor, un partener proactiv al propriului demers pedagogic.
Mentoratul, demers pedagogic suportiv si responsiv, ofera cadrelor didactice aflate la inceput de cariera indrumare informationala, instrumentala, evaluativa si emotionala, sporindu-le increderea in fortele proprii