Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria

Detalii Mesajul publicitar in presa interbelica:

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
67 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Iulia Macaria

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Mesajul publicitar in presa interbelica: - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Mesajul publicitar in presa interbelica: de la Iulia Macaria, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 67 Lei

Caracteristicile produsului Mesajul publicitar in presa interbelica:

  • Brand: Iulia Macaria
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06

Comandă Mesajul publicitar in presa interbelica: Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Mesajul publicitar in presa interbelica: de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 . Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor. Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari. Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in "versiunea" romana, prin comparatie cu cea franceza. Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat. Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului - a se vedea "analiza etnografica". Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei , editate la Bucuresti in perioada de referinta. O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. - Marian Petcu

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Iulia Macaria