Descriere YEO:
Pe YEO găsești Particularitati socioculturale si lingvistice ale de la Iulia Macaria, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 41.3 Lei
Caracteristicile produsului Particularitati socioculturale si lingvistice ale
- Brand: Iulia Macaria
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Particularitati socioculturale si lingvistice ale Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Particularitati socioculturale si lingvistice ale de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Particularitati socioculturale si
lingvistice ale
mesajului publicitar:
Franta si
Romania 1919-
1939. Repere teoretice Masiva si valoroasa lucrare monografica a Iuliei
Macaria, cadru didactic asociat la Departamentul de Limbi Straine Specializate a Facultatii de Litere a Universitatii Babes-Bolyai, are un caracter interdisciplinar profund si o structura complexa. In conformitate deplina cu obiectivele acestui ambitios proiect de cercetare, preocupata de ideea de a determina ponderea si insemnatatea cultural-istorica a influentei presei franceze interbelice asupra celei romanesti, autoarea si-a formulat, de la inceput, o ipoteza de lucru realista, exacta si bine delimitata, menita sa stabileasca: "In ce masura publicitatea romaneasca din presa pentru femei din Bucuresti din perioada interbelica se adapta modelului francez?" Cu alte cuvinte,
Iulia Macaria isi propune un studiu interdisciplinar: filologic, sociocultural, etno-antropologic si etnolingvistic aplicat referitor la influentele franceze asupra limbajului, structurarii si eficientizarii discursului
publicitar romanesc si traducerii publicitare din presa feminina si feminista interbelica din Bucuresti, in care scop consulta si valorifica surse bibliografice tinand de domeniile filologiei comparate, etnolingvisticii, istoriei si sociologiei, jurnalisticii si istoriei presei franceze si romanesti, filosofiei si studiului mentalitatilor urbane, aprofundandu-si analizele etnoculturale din partea "aplicativa" a lucrarii pana la nivelul elementelor
lingvistice si etnoculturale de baza din textele publicitare cuprinse in corpusul din cea de-a doua parte. - Prof. univ. dr. Ion Cuceu, Facultatea de Studii Europene Universitatea Babes-Bolyai