Cumpara de la libris.ro

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria - Iulia Macaria


Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria
59 Lei

Disponibil

(30-09-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara particularitati socioculturale si iulia macaria de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru particularitati socioculturale si iulia macaria

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939.
Ion Cuceu, Facultatea de Studii Europene Universitatea Babes-Bolyai. dr. univ. - Prof.
In conformitate deplina cu obiectivele acestui ambitios proiect de cercetare, preocupata de ideea de a determina ponderea si insemnatatea cultural-istorica a influentei presei franceze interbelice asupra celei romanesti, autoarea si-a formulat, de la inceput, o ipoteza de lucru realista, exacta si bine delimitata, menita sa stabileasca: "
In ce masura publicitatea romaneasca din presa pentru femei din Bucuresti din perioada interbelica se adapta modelului francez?"
Cu alte cuvinte, Iulia Macaria isi propune un studiu interdisciplinar: filologic, sociocultural, etno-antropologic si etnolingvistic aplicat referitor la influentele franceze asupra limbajului, structurarii si eficientizarii discursului publicitar romanesc si traducerii publicitare din presa feminina si feminista interbelica din Bucuresti, in care scop consulta si valorifica surse bibliografice tinand de domeniile filologiei comparate, etnolingvisticii, istoriei si sociologiei, jurnalisticii si istoriei presei franceze si romanesti, filosofiei si studiului mentalitatilor urbane, aprofundandu-si analizele etnoculturale din partea "aplicativa" a lucrarii pana la nivelul elementelor lingvistice si etnoculturale de baza din textele publicitare cuprinse in corpusul din cea de-a doua parte.
Repere teoretice Masiva si valoroasa lucrare monografica a Iuliei Macaria, cadru didactic asociat la Departamentul de Limbi Straine Specializate a Facultatii de Litere a Universitatii Babes-Bolyai, are un caracter interdisciplinar profund si o structura complexa.
Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse