In primul capitol sunt definite Obiectivele instruirii/Procesului de invatamant la nivelul unui concept pedagogic fundamental si se analizeaza Obiectivele instruirii din perspectiva realitatii pedagogice. evidentierea deschiderilor posibile la nivelul actiunii de operationalizare realizate de fiecare invatator, institutor si profesor pentru invatamantul primar, in vederea stabilirii, in cele mai bune conditii, a performantelor concrete ale elevului in cadrul fiecarei activitati didactice.. exemplificarea obiectivelor generale si a obiectivelor specifice exprimate in termeni de competente generale, respectiv specifice, la nivelul curriculumului scolar, functional in prezent in invatamantul primar; 2.
In capitolul 2 se evidentiaza necesitatea clasificarii Obiectivele instruirii/Procesului de invatamant, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice si sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogiceale OI/PI, afirmate in teoria si practica instruirii.
Partea de aplicatii urmareste: 1.
In primul capitol sunt definite Obiectivele instruirii/Procesului de invatamant la nivelul unui concept pedagogic fundamental si se analizeaza Obiectivele instruirii din perspectiva realitatii pedagogice