Descriere YEO:
Pe YEO găsești Probleme de psihologie genetică. Copilul de la Trei, în categoria Media > Books > Print Books.
Indiferent de nevoile tale, Probleme de psihologie genetică. Copilul și realitatea - Jean Piaget din categoria Media > Books > Print Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 34.3 Lei
- Brand: Trei
- Categoria: Media > Books > Print Books
- Magazin: edituratrei.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Probleme de psihologie genetică. Copilul Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Probleme de psihologie genetică. Copilul de la edituratrei.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
După ce
Jean Piaget a identificat diferitele stadii ale dezvoltăriiintelectuale a copilului și a indicat regulile cărora li se supuneaceasta. Nimic din domeniul psihologiei — fie că vorbim despreachiziția limbajului sau despre apariția moralității infantile —nu a mai fost văzut în același mod. Descoperirile sale orienteazăastăzi toate activitățile de cercetare, constituie baza pe care seclădește orice formă de educație nouă, inspiră orice reformăserioasă a învățământului. În volumul de față cititorul vadescoperi scrieri în care
Piaget expune și comentează ideile debază din principalele sale cărți într-un mod accesibil tuturorcelor interesați de psihologia copilului, de creștere șidezvoltare. JEAN PIAGET a fost un psiholog, biolog, logician și filosof elvețiancunoscut pentru cercetările sale din domeniul psihologieidezvoltării. A predat cursuri de Psihologie
genetică laUniversitatea din Geneva și la Sorbona (Paris) și a fondat CentrulInternațional de Epistemologie Genetică din Geneva. A scrisnumeroase studii și cărți despre dezvoltarea mentală și afectivăa copilului. Dintre acestea, la Editura Trei a apărut. Putem distinge două aspecte în dezvoltarea intelectuală acopilului. Pe de o parte, ceea ce putem numi aspectul psihosocial,adică tot ceea ce copilul primește din exterior, învață printransmitere familială, școlară, educativă în general; și apoiexistă dezvoltarea pe care o putem numi spontană, pe care o voi numipe scurt psihologică, aceasta fiind dezvoltarea inteligenței însine: ceea ce copilul învață singur, ce nu i‑a fost predat, ciceea ce trebuie să descopere singur; iar acest lucru este, înesență, ceea ce reclamă mult timp.JEAN PIAGETÎn școlile noastre de la Geneva, predarea noțiunii de proporțieelevilor se începe doar către vârsta de 11 ani. De ce nu maidevreme? Este evident că programa școlară ar fi introdus predareaproporțiilor la vârsta de 9 sau chiar de 7 ani în cazul în carecopilul ar putea să o înțeleagă mai devreme. Însă e nevoie săse aștepte până la 11 ani pentru asta, deoarece această noțiunepresupune nenumărate operații complexe.
Jean PiagetCuprinsPreambul1.Inconștientul afectiv și inconștientul cognitiv2.Stadiile dezvoltării intelectuale a copilului și a adolescentului3.Praxiile prezente la copil4.Percepție, învățare și empirism5.Limbajul și operațiile intelectuale6.Ceea ce rămâne din teoria gestaltistă7.Necesitatea și semnificația studiilor comparative de psihologiegenetică8.Viața și gândirea9.Timpul și dezvoltarea intelectuală a copiluluiReferințe