Descriere YEO:
Pe YEO găsești Psihologia influentei sociale si a de la Trei, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine - Philip Zimbardo Michael R. Leippe din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 73.26 Lei
Caracteristicile produsului Psihologia influentei sociale si a
- Brand: Trei
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 20-12-2024 01:34:29
Comandă Psihologia influentei sociale si a Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Psihologia influentei sociale si a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii teorii si aplicatii practice din domeniul
influentei sociale acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera printre care persuasiunea complianta conformismul obedienta disonanta si autoatribuirea conditionarea si invatarea sociala relatia dintre
atitudine si comportament implicarea atitudinala prejudecatile comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei
sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu cu aplicatii si exemple din viata cotidiana astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea
influentei sociale cat si agreabila ca lectura.
Philip G.
Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford Yale New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale.
Michael R.
Leippe este profesor de psihologie sociala la John Jay College of Criminal Justice City University of New York si a predat la St. Norbert College Adelphi University Saint Louis University si Illinois State University. A studiat efectele
influentei sociale in diferite domenii acordand un interes deosebit psihologiei marturiei judiciare. Clapeta 1 Prin ce se caracterizau abilitatile retorice ale lui Martin Luther King care l-au facut sa se remarce ca un extraordinar comunicator Desigur Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic care-si gasea cuvintele cu usurinta un predicator experimentat care a adus in fata publicului larg o cadenta extraordinara si un puternic apel la sentimente. King reusea sa transmita publicului energia nonverbala adecvata. Expresiile sale faciale si tonalitatile speciale ale vocii sale indicand furia compasiunea bucuria se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultandu-l sau privindu-l nu aveai niciodata sentimentul ca vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din con contra vedeai un om total dedicat unui ideal inflacarat de o viziune a modului in care societatea s-ar putea schimba in mai bine. Clapeta 2 Bill simte ca va fi si el de gasca daca fumeaza marijuana iar prietenii lui ii dau asigurari ca va fi un lucru atat placut cat si fara riscuri. Dovezile arata ca influenta colegilor si prietenilor este motivul cel mai important pentru inceperea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill sa fumeze marijuana Probabil ca da. Un studiu in care a fost urmarita evolutia a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durata de opt ani din scoala gimnaziala pana cand au implinit 20 de ani a aratat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri dupa liceu a fost daca persoana a consumat droguri sau nu in perioada liceului.