Descriere YEO:
Pe YEO găsești Publi-cetatea: Branduri de poveste | de la Integral, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Publi-cetatea: Branduri de poveste | Florin Dumitrescu din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Publi-cetatea: Branduri de poveste |
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 29.99 Lei
Caracteristicile produsului Publi-cetatea: Branduri de poveste |
- Brand: Integral
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15
Comandă Publi-cetatea: Branduri de poveste | Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Publi-cetatea: Branduri de poveste | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Aceasta carte are doua parti:
Publi-Cetatea si
Branduri de
poveste.In prima parte, am adunat mai multe articole publicate in presa culturala si economica, pe teme de publicitate, branding, marketing si consum, relevante pentru rolul pe care toate aceste domenii l-au avut in schimbarile societale de dupa ’89. Sloganistic spus,
Publi-Cetatea trateaza modul in care publicitatea influenteaza Cetatea.Cea de a doua sectiune a cartii aduna povesti ale unor branduri celebre, prezente in viata noastra cotidiana. Unele dintre ele sint studii de caz ale unor branduri romanesti „reinventate”: ROM Tricolor, CEC Bank, Gerovital, Eugenia.Altele povestesc patanii cu tilc ale occidentalizarii si globalizarii care au avut ca stindard branduri precum Coca-Cola, Pepsi, Bergenbier etc.Mai sint in aceasta sectiune si povesti romantate (de tip digest) ale unor branduri cu istorie tumultuoasa. Ele au facut parte dintr-o serie de articole, Glorii de galantar, pe care mi-a gazduit-o Adevarul, prin grija lui, acum zece-doisprezece ani. Desi documentate cu migala si trecute prin filtrul de interese al publicului romanesc, multe dintre aceste povesti au fost larg popularizate de comunicarea corporate a brandurilor insele. Astazi, ele fac parte din cultura generala consumerista. De aceea, din tot galantarul de Glorii, le-am pastrat anume pe cele mai relevante pentru piata romaneasca si pe cele mai amprentate de propriile mele opinii.
Florin Dumitrescu