Cumpara de la libris.ro

Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey - Mathew Sweezey


Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey
70 Lei

Disponibil

(05-07-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara revolutia marketingului contextual mathew sweezey de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru revolutia marketingului contextual mathew sweezey

Revolutia marketingului contextual. - Charlene Li , fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset.
Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va transforma relatia cu clientii. - Dharmesh Shah , cofondator si CTO, HubSpot Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci marketing modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare.
Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala.
Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. - Doc Searls , autor, The Intention Economy ; coautor, The Cluetrain Manifesto Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati parcurs deja jumatate din drum.
Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte.
Rohrs , autor, Audience Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti.
Atat de fundamentala este! - Jeffrey K.
Aceasta carte ar trebui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. - Geoffrey Colon , Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza.
Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. - Seth Godin , autor, This is Marketing Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati.
O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent. &bull
Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs. &bull
Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului. &bull
Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra. &bull
Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
Experientele clientilor trebuie sa fie: &bull
Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniaza intr-un mod indraznet noua era a "mass-mediei infinite" si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Si nu fac altceva decat sa se insele.
Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii.
Cresterea masiva in ceea ce priveste "zgomotul" creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit.
Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele.
Suntem in mijlocul unei ample revolutii media.
Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context.
Revolutia marketingului contextual


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse