Cumpara de la elefant.ro

Sociologia modei. Stil vestimentar si dezirabilitate sociala - Institutul European


Sociologia modei. Stil vestimentar si dezirabilitate sociala
32.95 Lei

Disponibil

(30-08-2024)
Cumpara de la elefant.ro

Produs vandut de elefant.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara sociologia modei. stil institutul european de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru sociologia modei. stil institutul european

Lucrarea prezinta principalele directii de cercetare (sociologica, psihosociologica, antropologica, istorica, semiotica), publicatii si lucrari semnificative din Sociologia modei.
Apeland la teoriile psihosociologice, autoarea raspunde totodata unor interogatii: „Ce rol au hainele in perceptia persoanei?“; „Cum ne formam impresiile despre ceilalti in baza imbracamintei?“; „Ce tipuri de inferente fac oamenii pornind de la tinuta oficiala si tinuta vestimentara lejera a celorlalti?“; „Sunt hainele un indicator important al competentelor sociale si profesionale ale actorilor sociali?“; „La ce tinute vestimentare apeleaza indivizii pentru a produce imagini favorabile despre sine?“; „Ce imagini ale sinelui isi construiesc si isi proiecteaza indivizii prin imbracaminte?“; „Sunt hainele o expresie a atitudinilor sexuale ale indivizilor?“; „Reflecta imbracamintea valorile sociale ale purtatorilor si statusul social al acestora?“.
Din cuprins: Precizari terminologice: gustul, stilul, infatisare, codul vestimentar maniera, moda si teribilismele, definitii ale modei
Moda - o forma de comportament colectiv
Vestimentatia si competenta profesionala
Uniformele si efectele asupra comportamentului
Vestimentatia si normele religioase
Managementul impresiei infatisarii si interesul vestimentar..
Sunt descrise cele doua directii de studiu care s-au conturat in Sociologia modei: prima, corelativa evenimentelor social-politice si culturale ale inceputului de secol XX, denumite prin termenul generic de „modernitate“ si cea de-a doua, relationata comportamentului colectiv, o teoretizare dezvoltata cu precadere dupa anii \'60.
Un spatiu important este dedicat analizei sociologice a modei, in special vestimentatiei ca fapt social.
Sunt lamurite conceptele de „moda“, „vestimentatie“, „gust“, „infatisare“ si „maniera“.
Lucrarea prezinta principalele directii de cercetare (sociologica, psihosociologica, antropologica, istorica, semiotica), publicatii si lucrari semnificative din Sociologia modei


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse