Specificul activit ilor didactice la grupele combinate.
Din cuprins o Provoc rile i oportunit ile organiz rii activit ilor didactice la grupele combinate o Reflectarea tipurilor de inteligen e multiple n nv area pre colarilor sugestii de identificare i de activit i didactice o Paradigma centr rii pe copil a activit ilor didactice organizate la grupele combinate o Teoriile nv rii valorificate n gruparea combinat a pre colarilor o Adaptarea curriculumului pentru educa ia timpurie la activit ile didactice cu grupele combinate o grupele combinate dimensiune a programelor de educa ie timpurie incluziv de calitate o Specificul strategiilor didactice utilizate n activitatea cu grupa combinat o Modalit ile de realizare a transferului informa ional prin intermediul rela iilor copil-copil i adult-copil.
Ghidul i propune s ofere solu ii provoc ri i reflec ii profesorilor din nv m ntul pre colar dar vin n sprijinul tuturor persoanelor interesate oferind at t informa ii teoretice c t i demersuri metodice.
Ghid pentru cadrele didactice din nv m ntul pre colar se adreseaz cadrelor didactice din nv m ntul pre colar care desf oar activitatea didactic n contextul grupelor combinate dar i celor de la grupele omogene av nd n vedere faptul c n unele capitole abordarea este comparativ de asemenea i studen ilor masteranzilor i doctoranzilor din domeniul tiin elor educa iei care sunt preocupa i de dezvoltare profesional i personal .
Specificul activit ilor didactice la grupele combinate