Joc magnetic-calatorie cu avioane Jocul este format din: 4 avioane magnetice, un zar, un cadran și o tablă de joc. În cazul înghițirii sau inhalării magneților, solicitați imediat asistență medicală..
Magneții înghițiți se pot lipi unii de alții în intestine, cauzând infecții grave și chiar decesul.
Produsul conține magneți de dimensiuni mici.
ATENȚIE! Nerecomandat copiilor mai mici de 3 ani.
Astfel, dacă un jucător dă cu zarul un număr mai mare decât este necesar pentru o aterizare perfectă, acesta va trebui să mute către marcajul de aterizare, apoi să se întoarcă în funcție numărul de spatii rămase pe zar, până când reușește o aterizare perfectă.
Pentru a câștiga cursa, un jucător trebuie să aterizeze exact pe locul de „aterizare”.
Dacă un avion aterizează pe un avion rival, avionul rival trebuie să se întoarcă la punctul de plecare (decolare).
Dacă un jucător aterizează pe un număr, mută înainte sau înapoi, în funcție de numărul indicat. În caz contrar, pierde rândul următor.
Dacă un jucător aterizează pe simbolul unui „cadran”, acesta învârte cadranul și, în funcție de indicația cadranului, trebuie să numească un animal, o țară, o mâncare tradițională, o monedă, un sport național sau o capitală de pe continentul deasupra căruia „zboară”.
Cel mai tânăr jucător dă cu zarul și mută avionul în funcție de zar.
Instrucțiuni: Fiecare jucător își alege câte un avion magnetic.
Obiectivul jocului: Primul jucător care călătorește în jurul lumii este declarat câștigător.
Joc magnetic-calatorie cu avioane Jocul este format din: 4 avioane magnetice, un zar, un cadran și o tablă de joc