Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism - Miruna Runcan

Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism - Miruna Runcan

Detalii Teatru in diorame. Discursul criticii

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
28.5 Lei 30 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Miruna Runcan

Produs actualizat în urmă cu 1 an
Descriere YEO:

Teatru in diorame. Discursul criticii - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Teatru in diorame. Discursul criticii de la Miruna Runcan, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism - Miruna Runcan din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 28.5 Lei

Caracteristicile produsului Teatru in diorame. Discursul criticii

  • Brand: Miruna Runcan
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 10-11-2023 01:22:37

Comandă Teatru in diorame. Discursul criticii Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Teatru in diorame. Discursul criticii de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism. Fluctuantul dezghet 1956-1964 In mod paradoxal, studiile de istorie a artelor performative nu par sa se fi aplecat decat foarte rar asupra felului in care s-au dezvoltat discursurile critice; si asta in pofida faptului ca materia de baza care serveste istoriografilor dedicati artelor (din ce in ce mai putini in mediul academic in care-mi desfasor eu activitatea) este reprezentata de discursurile critice: editoriale, eseuri, cronici, anchete, reportaje si interviuri dintr-o epoca sau alta. Foarte putini cercetatori par sa-si fi pus intrebari serioase despre relatia dintre creatie (artistica, teatrala…) si discursurile critice menite s-o reprezinte si s-o evalueze. […] Discursurile criticii nu sunt dependente doar de esteticile (hegemonice sau emergente) si de modurile de productie teatrala ale spatiului si vremii in care au fost scrise, ci si, mai-nainte de toate, de peisajul ideilor politice dominante, de relatiile de putere in raport cu care sunt emise judecatile de valoare. Din acest punct de vedere, discursul critic, chiar si atunci cand nu e (sau nu doreste sa fie) in sine unul normativ, isi deconspira, voluntar sau nu, radacinile axiologice, ideologice, in paralel cu referintele estetice care stau la vedere, in scheletul si carnea argumentatiei critice. - Miruna Runcan MIRUNA RUNCAN este scriitor si critic de teatru, profesor la Facultatea de Teatru si Televiziune a Universitatii Babes-Bolyai. Este membru al Asociatiei Internationale a Criticilor de Teatru si al Federatiei Internationale a Cercetatorilor Teatrali. De aceeasi autoare: Odaia de asediu (Dacia, 1983), Hermandria (Cartea Romaneasca, 1986), Introducere in Etica si legislatia presei (ALL, 1997), A patra putere. Legislatie si etica pentru jurnalisti (Dacia, 2001), Modelul Teatral Romanesc (Unitext, 2001), Teatralizarea si Reteatralizarea in Romania. 1920-1960 (Eikon, 2003), Pentru o semiotica a spectacolului teatral (Dacia, 2005), Fotoliul scepticului spectator (Unitext, 2007), Habarnam in orasul teatrului. Universul spectacolelor lui Alexandru Dabija (Limes, 2010), Bunjee-Jumping (Limes, 2010), Actori care ard fara rest (Cheiron/Fundatia Camil Petrescu, 2011), Signore misterioso. O anatomie a spectatorului (Unitext, 2011), Critica de teatru: Incotro? (Presa Universitara Clujeana, 2015), Odeon 70 (OscarPrint, 2016), Club 70. Retro (Cartea Romaneasca, 2017).

Teatru in diorame. Discursul criticii teatrale in comunism - Miruna Runcan - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Miruna Runcan