The Cultural Industries | David Hesmondhalgh

The Cultural Industries | David Hesmondhalgh

Detalii The Cultural Industries | David

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
250 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
SAGE Publications Ltd

Produs actualizat în urmă cu 18 zile
Descriere YEO:

The Cultural Industries | David - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești The Cultural Industries | David de la SAGE Publications Ltd, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, The Cultural Industries | David Hesmondhalgh din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului The Cultural Industries | David

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 250 Lei

Caracteristicile produsului The Cultural Industries | David

  • Brand: SAGE Publications Ltd
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 19-12-2024 01:40:52

Comandă The Cultural Industries | David Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Cultural Industries | David de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
An undisputed classic, the Fourth Edition of this bestselling media studies text offers an unparalleled analysis of the cultural industries. Bringing together a huge range of research, theory and key concepts, David Hesmondhalgh provides an accessible yet critical exploration of cultural production and consumption in the global media landscape. This new edition: Analyses the influence of IT and tech companies like Google, Apple, Amazon and Facebook on the cultural industries.Discusses the impact of digital technologies on industries such as music, TV, newspapers, books and digital games.Explores the effects of digitalisation on culture, discussing critical issues like participation, power, commercialism, surveillance, and labour.Examines the changing conceptions of audiences, and the increasing influence of market research, audience tracking and advertising.As one of the most read, most studied and most cited books in the field, this Fourth Edition is an essential resource for students and researchers of media and communication studies, the cultural and creative industries, cultural studies and the sociology of the media.

The Cultural Industries | David Hesmondhalgh - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca SAGE Publications Ltd