Elaborata din perspectiva interdisciplinara, lucrarea prezinta Tulburarile de invatare a scris-cititului, insistand pe ideea preventiei si a terapiei precoce a dislexo-disgrafiei ca posibile cai de diminuare a analfabetismului.
Precizari asupra domeniului de investigare
Aparitia, dinamismul si Tulburarile dezvoltarii limbajului
Consideratii asupra evolutiei scris-cititului si a intelectului
Dislexo-disgrafia in perspectiva diacronica
Interpretarea manifestarilor dislexo-disgrafice ale copilului cu intelect normal si ale celui cu deficienta mintala in contextul general al altor tulburari
Identificarea timpurie a simptomelor dislexo-disgrafice..
Cuprins: Comunicarea prin limbaj.
Este surprinsa simptomatologia dislexo-disgrafiei in procesul de invatare a scris-cititului si se investigheaza totodata posibilitatea evaluarii copiilor de varsta prescolara ce manifesta un potential de instalare a deficientelor respective.
Elaborata din perspectiva interdisciplinara, lucrarea prezinta Tulburarile de invatare a scris-cititului, insistand pe ideea preventiei si a terapiei precoce a dislexo-disgrafiei ca posibile cai de diminuare a analfabetismului